Detta ska bli spännande.

Det är så spännande så jag får ont i magen!
Två saker är det som är lite kittlande:

1. Om jag får kontakt med T i helgen,
det innebär att då vill han ha kvar mig i sitt liv.
Vilket jag hoppas på.

2. Jag ska skriva en novell/början på en bok,
John ska få kopia och ge sina synpunkter och råd.
Detta gör mig nervös, för han är grymt duktig,
antar jag, för han har gett ut en bok.
Så jag utgår från att han är jättebra.

1. Om det inte blir så, så dör jag inombords.
2. Om han dissar min bok, så dör jag inombords.

Idag står detta på schemat:

*Sovit extra länge, done that.
*Samtal med Magnus, going to do that.
*Samtal med Diana, going to do that.
Men vet ej vem av dem jag ska snacka med först.

Tänk, det blir väl en hel helg utan dig,
då går jag verkligen sönder!!

Tycker ni om att jag börjar blogga igen?
Vad händer i helgen då?
Vore jue kul om ni kommenterade imellanåt.
Inte för att jag kräver det, vore bara skoj!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: x

du kan radera kommentaren efter du har läst den

2010-09-18 @ 16:23:54
URL: http://xprice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0